Bij wie kun je terecht voor advies als je er zelf niet uit komt?
Natuurlijk kan het voorkomen dat je op school problemen met je iPad ondervindt. Voor hulp kun je dan bij de volgende personen terecht.
Probleem? | Wie helpt? |
Voor technische problemen met bijvoorbeeld draadloos internet of het downloaden van digitale boeken | Onze ICT-medewerkers, de heer De Snoo en de heer Wellis zitten in kamer B28 |
Ondersteuning nodig van Apple | Algemene informatie over de iPad vind je hier. De complete gebruiksaanwijzing vind je hier. |
Wachtwoorden en toegang tot Magister | Mevrouw Ham zit in kamer A28 en is applicatiebeheerder van Magister |
Organisatorische zaken | De stuurgroep ICT is te bereiken via het mailadres: stuurgroepict@emmauscollege.nl |
Allerlei andere vragen | Onze receptionisten in de centrale hal kunnen je naar de juiste personen doorverwijzen |
Meldknop voor vervelende situaties
Op www.meldknop.nl vind je praktische tips om zelf vervelende situaties op internet op te lossen. En je vindt hier de weg naar (professionele) hulp.
Links naar meer informatie over de iPad
Op onze website hebben we meer informatie over de iPads staan. Als jij of je ouders meer over de iPads willen weten, dan vind je hier meer informatie over de iPads in de brugklas, met de meest gestelde vragen. Het ICT-protocol vind je op deze pagina.
Storingen bij Apple
Bekijk in de systeemstatus of er op dit moment storingen zijn bij producten/diensten van Apple.
Werkstuk inleveren in Magister?
Heb je je werkstuk gemaakt in Pages, wil je als pdf inleveren in Magister? Dat gaat als volgt:
- In Pages tik je op exporteren.
- Kies pdf als structuur.
- Kies voor Bewaar in Bestanden.
- Kies iCloud Drive en Voeg toe.
- In Magister kun je het bestand vinden in iCloud Drive nu toevoegen en inleveren!